[2022 MAMA] JAURIM X (G)I-DLE MIYEON, MINNIE - Twenty-five, twenty-one - Mnet 221130 방송

Download

[2022 MAMA] JAURIM X (G)I-DLE - TOMBOY + Boxing Helena - Mnet 221130 방송

Download

[2022 MAMA] (G)I-DLE - MY BAG - Mnet 221130 방송

Download

ترجمه رپ سویون اول مای بگ:

آره

الان میخوام راجع به پنج تا الماس صحبت کنم

قرمز ، ترسناک ولی خوشگلن

من کمپانی‌ و تیمم رو بالا کشیدم

و البته که از خانواده‌ی اعضاهم ممنونم که به دنیاشون آوردن

اوه یِپی یِپی ( مینی ) 

باس بیبی (شوهوا)

اونی که یه پرنسس به دنیا اومده ( میون )

جاینت داگ بیبی ( یوکی )

حالا بزار خودمو معرفی کنم ، هومممم؟لاین کویین !

امسال میخوای چه جایزه ای بهمون بدی ماما؟

خودتم خوب میدونی سندروم امسال ما بودیم !  

اصلا دلم نمیخواد یه جایزه مسخره از خودت بسازی

یه جنریشن جدید این نسلو میترکونم !

25 سالمه ، جوون و پولدارم 

هرچی دارم رو با تلاش و استعداد خودم به دست آوردم

کنجکاوی بدونی چقدر درمیارم آره ؟ باشه پس ، بهت داخل کیفمو نشون میدم