↶ پرسش و پاسخ جی‌آیدل برای سومین نسل فن‌کلاب نورلند 📝

کپشن ؛ با مشتریامون مهربون برخورد میکنم !

سوال ؛ این روزا به چه آهنگی گوش میدی ؟

مینی ؛ TOMBOY,ESCAPE,POLAROID,ALREADY

سوال ؛ نقطه قوتت چیه ؟

مینی ؛ نکته بینم

سوال ؛ سومین عکس گالریت چیه ؟

مینی ؛ عکسی که حین فیلمبرداری ارای HWAA گرفتم

سوال ؛ یکی از عادتات که بقیه ازش خبر ندارن ؟

مینی ؛ با صورتم شکلکای عجیب غریب میسازم

سوال ؛ چی میخوای به نورلندا بگی؟

مینی ؛ خیلی دلم واستون تنگ شده،چیکار کنم؟!!

سوال ؛ چطوری ریلکس میکنی ؟

مینی ؛ به منظره نگاه میکنم و موزیک گوش میدم

سوال ؛ نامه هایی که بهت میدن رو کجا نگه میداری ؟

مینی ؛ همه نامه هایی که حین پروموشن ها میگیرم رو جمع میکنم و توی جعبه نگه میدارم!

سوال ؛ پکیجی که اخیرا دریافت کردی چی بوده ؟

مینی ؛ کلاه

سوال ؛ از چه رنگی توی کمدت زیاد لباس داری؟

مینی ؛ صورتی !♡

سوال ؛ قسمت مورد علاقت از بدنت ؟

مینی ؛ حالت چشمام