↶ پرسش و پاسخ جی‌آیدل برای سومین نسل فن‌کلاب نورلند 📝

کپشن ؛ فقط غذا میخورم و کار میکنم ! 

سوال ؛ این روزا به چه آهنگی گوش میدی ؟

سویون ؛ TOMBOY

سوال ؛ نقطه قوتت چیه ؟

سویون ؛ یه راننده با انگیزه‌ و اشتیاقم

سوال ؛ سومین عکس گالریت چیه ؟

سویون ؛ عکس از خودم

سوال ؛ یکی از عادتات که بقیه ازش خبر ندارن ؟

سویون ؛ اگه ذهنم مشغول باشه نمیتونم تا سه روز بخوابم

سوال ؛ میخوای به نورلندا چی بگی؟

سویون ؛ نگرانم که نکنه فکر کنید دست خطم خوشگل نیست،واسه همین همیشه تلاش میکنم قشنگ و با دقت بنویسم

سوال ؛ چطوری ریلکس میکنی ؟

سویون ؛ بازی میکنم

سوال ؛ نامه هایی که بهت میدن رو کجا نگه میداری ؟

سویون ؛ داخل اتاقم که توی خونه مامان بابامه

سوال ؛ پکیجی که اخیرا دریافت کردی چی بوده ؟

سویون ؛ کپسول قهوه بدون کافئین

سوال ؛ از چه رنگی توی کمدت زیاد لباس داری؟

سویون ؛ از همه رنگ و همه جور لباسی دارم

سوال ؛ قسمت مورد علاقت از بدنت ؟

سویون ؛ پاهام